Benim Kozmetigim

5 Ağustos 2015 Çarşamba

İlk Yazım ve Flormar Full Color İnceleme

               *Beni Tanıyın*                 


-Merhaba,İsmim Berrak                                                                                                                  
-23 yaşındayım                                                                                                                               
-İstanbul'da yaşıyorum                                                                                                             
-Psikoloji bölümünde okuyorum                                                                                     
-Müzik dinlemeyi,şarkı söylemeyi çok sevip amatörce gitar çalıyorum.                               
-Makyajla bu kadar ilgilenmeye başlamam bir kuaförde yaşadığım bana uygulanan *başarısız yapılmış makyaj* olayı ile başladı :)                                                                                                                      
-Bu kısa bilgilerden sonra yazıma geçiyorum ve iyi okumalar diliyorum.


FLORMAR FULL COLOR SERİSİ İNCELEME



*İnstagram hesabımı takip edenler bu fotoğrafı bilirler.Dün yaptığım flormar alışverişinden bayılarak aldığım bu ojeleri sizler için inceliyorum.                                                                            
*Bu zamana kadar mutlaka birçoğunuz flormarın ojelerinden alıp kullanmışsınızdır.Benim de en severek kullandığım ojeler flormarın çünkü geçmişten bugüne baktığımızda renk yelpazelerini,yapı çeşitliliğini çok fazla arttırarak günümüz moda ve trendlerini yakalamayı çok iyi başardılar.                                                                                                                                      
*İçeriye girip oje standının önünde durduğumda yaşadığım o göz doygunluğu,hiç bir şey almadan çıkıyor olsam bile gördüğüm o manzara beni mutlu etmeye yetiyor.(Bu sebeple aklım kalıyor en azından 1 oje almadan çıkmıyorum :)  )                                                                                
*Şimdi gelelim bu fotoğraftaki güzelliklere.Renkleri,kaplarının tatlılıkları benim alma sebebim oldu.



*Soldan Sağa Ojelerin Numaraları ve İsimleri*

* FC16 - Imaginary World                                                                                                                                 
*FC21 - Source of Energy

*FC20 - Highlighted Me

*FC18 - Salmon Sashmi

*FC10 - Penthouse







**
Gelelim bu ojelerin yapılarına ve sürülüşlerine. Flormar bu seride bize tek kat sürüp çıktığımızda,kat kat sürülmüş gibi opak bir görünüm vaad ediyor ve vaad ettikleri şeyi gerçekten de bizlere sunmuşlar.

*Bu tatlı ojelerin fırçaları ince/nromal kalınlıkta ve sürümü gayet kolay fakat sürerken tırnağın her tarafına eşit miktarda oje uygulamakta fayda var. Ayrıca ''matte'' serisi kadar olmasa da diğer serilere göre daha çabuk kuruması da bir artı.Bu nedenle sürerken hızlı olmakta da fayda var.
*%50 indirimin olduğu dönemde aldığım ojelerin adet fiyatı = 1.95 tl idi.Hem renk seçenekleri hem de  fiyatlarının uygunluğu ile bu yaz parmaklarımı süsleyecek bu ojeler favorilerim arasına girdiler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder