Benim Kozmetigim

29 Ağustos 2015 Cumartesi

                     Pure Beauty BB Cream Multi-Function



Yeni aldığım Pure Beauty BB Cream den birazcık bahsetmek istiyorum. Bu urun benim bildiğim kadarıyla ilk basta estetik ameliyat sonrası bayanların cildinde meydana gelen morlukların hem daha hızlı iyileşme hem de bayanların o morluklarını kapatabilmesi için üretilmiş. Gerçekten başarı elde edildiğinde de biraz daha geliştirilerek kozmetik piyasasına sunulmuş. Zaten "Multi-Function" olarak gecen bu kremin vaadettikleri:
•Antioksidan etki
•Güneş koruması (42spf)
•Beyazlatma 
•Nemlendirme 
•Kırışıklık karşıtı
•Besleyici
•• Ayni zamanda içerisinde paraben alkol ve barındırmıyormuş.
Ben alalı birkaç gün oldu ama daha dun deneme firsatı buldum. Elimle uygulama yaptım. İlk başta sıvı bir yapısı var fakat sürerken yoğunluk kazanıyor.Görüldüğü üzere renkli bir bb krem fakat renk seçeneği yok bildiğim kadarıyla ve sürdüğünüzde cildinizin rengini alıyormuş bir sure sonra fakat eve geldiğimde hala ilk sürdüğümdeki gibi çok açik bir renk olarak duruyordu. Ayrıca elimle uyguladığım için olabilir ama bir bb kreme göre yapısını çok kalın buldum. Uygulamadan önce peeling yapıp cildimi nemlendirmeme rağmen yüzümde pudralı bir duruşu oldu. Yani nemledirmesini bu konuda pek başarılı bulmadım. Uzun sureli kullanımlarda cildin rengini açtığını, ciltteki lekeleri geçirmeyi vaadediyor.Ayrıca kapatıcılığı da fena değil,orta kapatacılıkta bir fondöten ile aynı örtücülüğe sahip.Kullandığım diğer bb kremlere göre ise bunun daha hoş bir kokusu var.Benim intasgram hesabımı takip edenler bililrler.Bütün yaz boyunca Maybelline nin BB kremlerini çok severek kullandım ve şimdi bu iki bb kremi kıyasladığımda açıkcası daha ince yapılı ürünleri sevenler,örtücülüğü çok olmasa da olur cildim doğal,sağlıklı ve ışıl ışıl görünsün diyenlerdenseniz eğer kesinlikle pure beauty nin bb kremini önermiyorum.Ama eğer yağlı bir cildiniz varsa işte o zaman da  maybelline nin bb kremlerinden uzak durun derim zira ben karma ciltli olmama rağmen bir kaç saat sonra yüzüm parlamaya başlıyordu bile.
Konumuza geri dönecek olursak bu ürünü ilk izlenimde pek beğenmediğimi tekrar söylemek durumundayım.Süngerle yapısını incelterek uygulamalarda bulunacağım,fırça ile de deneyeceğim belki o zaman hoşuma gimeye başlayabilir.Bu arada bitirene kadar deneyip etkilerini gömeye çalişacağim ve bitirdiğimde muhtemelen bir paylaşim daha yapar ve fikirlerimi sizlerle paylaşirim.

4 yorum:

  1. Güzel yazın için teşekkürler. İnstagram' dan sonra burada da takibe aldım seni, bana da beklerim :)) www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Güzel yazın için teşekkürler. İnstagram' dan sonra burada da takibe aldım seni, bana da beklerim :)) www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim tatlım mutlaka uğrarım ben de sana :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba benim karma,yağlı cilt tipim bu ürünü denemeyi düşünüyordum fakat okuyunca vazgeçetim önerebileceğiniz bir ürün var mı

    YanıtlaSil