Benim Kozmetigim

9 Ağustos 2015 Pazar

Daha Kıvrık Kirpikler

                             #DAHA KIVRIK KİRPİKLER#


                    * Bugün sizlere kendimde de uyguladığım bir kirpik kıvırma yönteminden bahsedeceğim.Bildiğiniz üzere bir çok kişi kirpiklerini kıvırmak için fotoğrafta görmüş olduğunuz kirpik kıvırma aparatlarından kullanıyor.Peki bu aparat tek başına ne kadar faydalı? Gün içinde kirpikleriniz kıvrımını yitiriyor mu? Merak etmeyin çünkü ben de aynı problemleri yaşıyorum.

                    *Maalesef ki birçoğumuz uzun,dolgun,yoğun ve kıvrık kirpiklerle doğmuyoruz.Benim de kirpiklerim ince,seyrek ve kısa. İnternette bir çok araştırma yapıp kirpiklerimi nasıl uzatabileceğimi,nasıl takma kirpik etkisi yaratabileceğimi deneme-yanılma yolu ile öğrenmeye çalıştım.Aslında bir yöntem işe yarıyordu fakat yapım aşaması biraz can sıkıcıydı.İşte ben de düşündüm taşındım ve bu yöntemi başka nasıl uygulayabiliriz diye...

 
   *Araştırmalar sonucu bulduğum yöntem,görmüş olduğunuz bu aparatları ısıtıp ondan sonra kirpiklere uygulamaktı.Fakat bu yöntemde ufak tefek sıkıntılar vardı. Bunlar;
-Krem far kullanmışsak,aparatın metal kısmı ısındığı için farınızı silebiliyor,iz çıkarabiliyor
-Jel eyeliner kullanmışsak,aynı sıkıntıyı yaratıyor
-Ve en önemlisi ısıtıp kirpiklerimizi kıvırmak için kullanırken göz kapağımızı yakabiliyor.
  *Bu yöntemin başka zararı var mı?İşe yarıyor mu? Benim gördüğüm kadarıyla bu yöntemin saydıklarım dışında başka bir zararını görmedim ve evet normale göre eğer aparatınızı iyi ısıtırsanız çok daha kıvrık kirpiklere kavuşursunuz fakat o ısının acısı da çekilmez arkadaşlar.İşte benim bulduğum yöntem burada devreye giriyor:)
   *Aparatı ısıtıp kirpiklerimize koymak yerine önce aparatı kirpiklerimize koyuyoruz ve o sırada fön makinasını kirpiklerimize tutarak,aparatın içinde kıvrılmakta olan kirpiklerimizi ısıtıyoruz.Tabiki sürekli tutmuyoruz yoksa yanarız:) 1dk kadar aralıklı aralıklı kirpiklerimiz aparatın içerisindeyken ısıtıyoruz ve taaaa daaaaaaa :) Bu işlemden sonra eğer waterproof bir masakara kullanırsanız kirpikleriniz gün içinde ilk anki gibi kıvrık kalacaktır :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder