Benim Kozmetigim

21 Ağustos 2015 Cuma

FLORMAR ALIŞVERİŞİ



Herkese yeniden merhaba.Yeni bir yazı ile karşınızdayım.İyi okumalar dilerim :)

Bu ay flormar %50 ve %70 indirimler yaptı hatta %70 indirim ay sonuna kadar devam ediyor.İnstagramda burada gördüğünüz ürünlerin bir kısmını inceleyip size aktarma fırsatı buldum fakat yeterli olmadığına karar verip bir de bloğa taşımak istedim.Beni takip edenler bilirler,full color serisinin ojelerinden daha önce hem instagram hesabımda hem de bloğumdaki ilk yazımda detaylı bir şekilde bahsetmiştim.Bu sebeple bugün ojeler hakkında çok fazla konuşmayacağım.














Ojelerin dışında ise,flormar bu yaz "Bohemian Dream" adlı bir seri sundu bizlere.Üzerine bir de indirimler gelince denemek için bu fırsat kaçmaz oldu.Fakat serideki tüm ürünler ve renkler bana hitap etmediği için sınırlı sayıda ürün alabildim.Peki aldıklarımdan memnun kaldım mı?



Önce farlarından bahsetmek istiyorum;


Soldaki "03-İt's My Headband!" isimli farı.Kızıl-bakır tonlarında,içinde kendiliğinden ışıltısı olan tekli bir far.Bu seri "Puffy Eye Shadow" olarak geçiyor ve gerçekten adı gibi yumuşak,pufuduk bir yapısı var.Kremsi-pudralı bir yapısı da var diyebilirim.Bu nedenle fırçayla da elinizle de uyguladığınızda gayet iyi sonuçlar elde edebiliyorsunuz.Ayrıca gerçekten kiremitimsi rengi ile bohem havasını gözlerinize yansıtmanızı sağlıyor.
Sağdaki "05-Live By The Sun" isimli farı.Çok tatlı bir kahve tonu ve içinde yine bakır tonlarında ışıltıları var.Bu yaz benim favori farım olmayı başardı kendileri.Ben bu farları genelde far bazı kullanmadan sadece kapatıcımdan artanları gözüme sürdükten sonra uyguluyorum ve buna rağmen çok başarılı bulduğumu söylemeliyim.Şimdi de bu serinin rujlarını inceleyelim.






Nude tonlarda olan ilk ruj "03-No Boundaries" isimli ruju.Alttaki kırmızı olan ise      "02-Freedom Spirit" isimli ruju.Bu rujlar da yine bohem serisinden.Likit yapıda olan bu rujlar sürdükten sonra dudakta matlaşmayı ve kalıcılığı vaad ediyorlar fakat ben o kadar matlaştıklarını düşünmüyorum.Sürdükten bir süre sonra ilk baştaki sıvılığını kaybediyor evet ama beklediğim gibi bir matlaşma sağlamadığı gibi lipglosslar gibi hafif bir yapışkanlık ve de dudağınızı ruju yaymak için hareket ettirdiğinizde kenr çizgilerinize doğru gidiyor rujlar.Bu nedenle ben farları kadar başarılı bulduğumu söyleyemeceğim.Renklerine lafım olmasa da yapılarını pek sevmedim.Alacaksanız aklınızda olsun,neden bilmiyorum ama kırmızı rujun yapısı ve kalıcılığı nude olana göre daha iyi.Dudaktaki duruşuna instagram hesabımdan ulaşabilirsiniz(üstüne tıklamanız yeterli)



Bir de %50 indirim varken aldığım bu rujlardan bahsetmek istiyorum.Hafif bronzlaştığım için nude ten rengi tonlarındaki rujlarım çok soluk durmaya başlamıştı.Ben de daha pembe alt tonlu,yeni ten rengimle daha doğal durmasını isteidğim bir ruj arayışına girmiştim.Flormardayken bu isteklerimi oradaki satış sorumlusu bayan arkadaşlara da anlattığımda bana bu iki ürünü gösterdiler.Işıklardan mı kaynaklandı bilemiyorum ama oradayken gerçekten ikisi de çok nude pembe olarak görünüyolardı fakat bildiğimiz gayet belli soğuk alt tonlu pembe çıktılar.Soldaki ruj "Deluxe Shine GlossStylo" serisinden "D32" rengi.Adı üstünde ışıltılı gloss yapısında bu ürün.Yani tam olarak ruj denemez.Gayet yumuşacak ve lipglooss kıvamında bir yapısı var.Kendinden ışıltıları bulunan bu rujun maalesef kalıcılığı çok kısa sürüyor.Fakat dudağı nemlendirmesini beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim.Diğer ruj ise "Revolotion Perfect Lipstick" serisinin "R05" rengi.Bu ruj diğerine göre oldukça mat bitişli.Hatta yapısını mac rujlara benzetsem de mac rujlara göre sürümü daha kolay.Şuanda daha esmer tenli olduğum için gereğinden fazla pembe dursa da gerçekten çok tatlı bir pembe.Özellikle beyaz tenliyseniz çok doğal duracağına eminim.Rengim kış gelip açıldığında severecek kullanacağımı düşünüyorum fakat şuanda daha doğal durması için Mac-Kinda Sexy rujumla karıştırarak kullanıyorum ve istediğim o doğal rengi bu şekilde yakalayabiliyorum.
Ojeleri diğer yazımda anlattığımdan bahsetmiştim ve linkini yukarıda paylaşmıştım.Yine de buraya ilk defa gelen arkadaşlar için bir fotoğraf ile özet geçmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder